صادرات کلوچه کاکائویی درب کارخانه طغرا

صادرات کلوچه نوشین لاهیجان درب کارخانه طغرا هم صورت می گیرد و این صادرات بیشتر به کشور عراق و در خواست های مکرر آن ها به علت مرغوبیت و استفاده ی مواد اولیه به هر تناژی که می خواهد بدون هیچ نقصی منتقل می شود .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات کیک و کلوچه به عراق

عراق دارای چهار منطقه آزاد از جمله : بصره ، نینوا ، سلیمانیه ، الانبار است . برچسب قانون مناطق آزاد ، کالاهای وارداتی یا صادراتی به این منطقه از پرداخت هر نوع مالیات ، عوراض معاف است . مگر محصولاتی که به منطقه گمرکی وارد شوند همچنین سرمایه ، سود و درآمدهای ناشی از سرمایه گذاری در پروژه های این مکان برقرار خواهد بود . کلوچه خرمایی زابلی یکی از محصولات صادراتی است.

صادرات کیک و کلوچه به عراق

طبق قانون فعالیت های صنعتی اعم از تولیدی یا مصرفی ، مونتاژ ، بسته بندی ، فعالیت های بانکی ، بیمه ای و … مجاز است .

این امرباعث اهمیت دربحث تامین مواد غذایی بازار عراق شده است و جزء مزیت‌های مهم صادراتی به عراق از سوی ایران محسوب می‌شود.در سالهای اخیر حضور شرکت های چینی ،برای فروش خودرو و لیزینگ بودن آنها شرایط رقابت را برای شرکت های ایرانی سخت تر نموده است.

مهم ترین اقلام برای صادرات به عراق در سال های گذشته انواع کاشی، سیمان سفید، کولر آبی خانگی، مواد شیمیایی،رب گوجه فرنگی، لوازم خانه داری و پاکیزگی، هندوانه تازه،انواع شیرینی جات،پیاز،موسیر، حیوانات زنده، انواع روغن های نباتی و حیوانی، انواع نوشابه‌ها، محصولات معدنی، محصولات شیمیایی، محصولات و مواد پلاستیکی، انواع پوست وچرم وکیف،چوب،منسوجات و سنگ ساختمانی در لیست کالاهای صادراتی می باشند.

صادرات کیک و کلوچه به عراق

این احتمال وجود دارد که در سال جاری ،افزایش صادرات مواد غذایی و کاهش صادرات برخی محصولات مانند کاشی و سرامیک به عراق اتفاق بیافتد. بیشترین درخواست برای خوراکی می باشد خرید این محصول از طرفشان زیاد و طبق آمار راضی و مورد قبولشان است این برای بهترین مزیت را دارد ما را بیشتر محبوب می کند .

چهت سفارش می توانید با کارشناس فروش مربوطه در تماس باشید ما کمال همکاری را با شما داریم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما